Marilyn Monroe

- februari 18, 2020

Ook deze achergrond maakte ik met de nieuwe spraypaints van de action.
Heerlijke felle, bijna fluoriserende kleuren.
Na wat stencils het hebben gebruikt besloot ik het voor de rest eenvoudig te houden zodat vooral de achtergrond goed zichtbaar zou blijven.

Tussen mijn opgeslagen afbeeldingen vond ik deze van Marilyn Monroe, printte haar uit op tissue paper en plakte haar op de pagina.


Om alles samen te brengen bracht ik zwarte spetters aan en printte de quote van Marilyn in het zwart.
Als ik ga spetteren bedek ik de dingen die vrij moeten blijven en pas bij het bewerken van de foto's zag ik dat ik vergeten was om één strookje van de tekst te halen. Gelukkig lag de goede tekst op de goede plaats en hoefde ik de foto's niet opnieuw te maken Knipogende emoticon

You May Also Like

0 message(s)