Tell the Story

- december 09, 2019


Met mijn voorliefde voor drukke, kleurrijke achtergronden maakt ik het mezelf heel vaak niet makkelijk.
Ook dit was er weer eentje die een tijdje heeft gelegen voor ik een idee kreeg. En dat idee kwam niet van mijzelf maar van twee verschillende mixed media YouTubers.


Op dezelfde dag zag ik bij zowel Naihm Baly als Denise Lush deze techniek voorbij komen en ik ging er meteen mee aan de slag.

Met een bloemen stencil tekende ik bloemen op een zwarte vel en sneed ze stuk voor stuk uit.
De binnenkant besloot ik zo te laten maar aan de buitenkant omlijnde ik de bloemen met witte stipjes. Ik had het vel iets groter gesneden dan nodig en gebruikte het teveel (ca 1,5 cm) om hem aan de achterkant van de pagina vast te kunnen plakken.
Om het één geheel te maken sneed ik nog wat bloemen voor de linker kant.


You May Also Like

0 message(s)