Gnomes

- december 16, 2019

YouTube is de bron als ik inspiratieloos ben!
Maar ook als ik niet inspiratieloos ben trouwens; ik ben graag zelf creatief maar kijk ook graag naar mensen die creatief bezig zijn. Dat werkt aanstekelijk.

Het idee voor deze pagina kreeg ik door het filmpje van BeCre8tive2; dat wilde ik ook doen! Want gnomes vind ik zooooo leuk!
Vorig jaar haakte ik een paartje maar om ze ook in mixed media te maken.....daar was ik zelf nooit op gekomen.


Tussen mijn grote voorraad schrappapier zocht ik een aantal mooie kerstvellen uit, knipte de gnomes, verfde hun baarden en neuzen en bracht schaduwen aan met de ColorSticks van Jane Davenport en een stabilo all pencil.
Vanaf het begin wist ik precies hoe ik de achtergrond er uit wilde laten zien en het is precies geworden hoe ik het voor ogen had.

You May Also Like

0 message(s)