Beenwarmers/Boot cuffs

- november 13, 2019

Of ik een paar beenwarmers voor Tess kon haken....
...maar niet zomaar beenwarmers. Nee het moesten vosjes worden.
Na wat ideeën te hebben opgedaan ging ik aan de slag met Royal van de Zeeman. Die heeft nu deze prachtige roestbruine kleur in de collectie, perfect voor een stel vosjes.

De beenwarmers had ik het eerst klaar maar bleken voor het idee wat mijn dochter had wat aan de lange kant te zijn. Ik heb ze niet uitgehaald maar ben gewoon weer aan een paar nieuwe begonnen. Heeft ze lekker 2 setjes Knipogende emoticon


En die tweede poging was wel goed;  een paar boot cuffs want ze wil ze net boven de laarsjes uit laten steken en met de lange beenwarmers wilden de laarsjes niet goed dicht.


Staat dat niet ontzettend schattig??!!


Natuurlijk heb ik het patroon uitgeschreven want ik vind het leuk om naast mijn kooppatroontjes  gratis patroontjes aan te bieden. Het enige wat ik vraag is of je mijn werk wilt respecteren en het patroon alleen voor eigen gebruik wilt downloaden.

Tess is nu 2 jaar en het basis patroon is geschreven naar haar maat, maar het is makkelijk te vergroten of verkleinen.
Klik op de button voor het patroon.

NB: stel je vraag met betrekking tot dit patroon NIET in de reacties hieronder maar stuur een mailtje via contact (link bovenin de balk) dan krijg je altijd antwoord!



Veel haakplezier!!


You May Also Like

0 message(s)