Winging It

- oktober 21, 2019


Voor de achtergrond van deze pagina gebruikte ik dit keer de acryl verf van Dina Wakley.
DW heeft een lijn met prachtige kleurtjes en voor deze spread gebruikte ik als basis de cheddar, fuchsia en night. Ik verfde ze willekeurig op de pagina en omdat ik tussendoor niet wachtte tot het droog was kwamen er hier en daar wat andere, mooie, tinten naar voren.

Door hier en daar stipjes verf aan te brengen (night en wit) en er dan met een brayer overheen te gaan krijg je een willekeurig gestipte laag. Met de turquoise van DW en dopjes stempelde ik rondjes. Nog wat spetters met de cheddar en de achtergrond is klaar.

Uit een boek knipte ik de bloemen en met olive van DW schilderde ik blaadjes. Omdat het tussen de bloemen en blaadjes nog wat kaal was stencilde ik met olive nog wat blaadjes, iets vager zodat ze op de achtergrond blijven.  Op de bloemen en de cirkeltjes uit een gelli print bracht ik nog wat accent aan met de zwarte stabilo all. Nog wat witte spetters en een quote en ook deze spread is weer klaar.


You May Also Like

0 message(s)