Meisje met vlinders

- augustus 16, 2019


Ook dit keer begon ik de basis met de kleuren roze, limegroen en turquoise.
Maar in plaats van de spray paints van de Action gebruikte ik nu Bubblegum Pink, Fresh Lime en Vibrant Turquoise van Dylusions. Doordat die tinten toch iets anders zijn krijgt de pagina meteen een hele andere uitstraling. En door nat op nat te werken ontstonden er ook nog andere kleuren zoals oranje en paars.


Ik heb geen idee meer waar ik het plaatje ooit gevonden heb, maar op zoek naar een idee kwam ik deze ineens weer tegen. Ik printte haar in spiegelbeeld op tissue paper en plakte haar met de geprinte kant naar beneden op de pagina. Als je het op die manier doet wordt je geprinte lijn niet uitgeveegd door de gel medium.


En dit was meteen het goede moment om mijn matchmaker set van Jane Davenport te gebruiken. En wat ben ik blij dat ik deze verf gekocht heb. Het is een hele mooi huidskleurige tint die je eventueel met de inhoud van de twee kleinere flesjes lichter of donkerder kan maken.


Ook vond ik dit het moment om de color sticks, ook van Jane Davenport,  uit te proberen.
Waarom ik ze nog niet eerder gebruikt heb is me een raadsel want ze werken ontzettend fijn!
De vlinders stempelde ik met zwarte inkt en gaf ze hier en daar wat accentjes.

You May Also Like

0 message(s)