Uiltje

- mei 08, 2019


Op veler verzoek heb ik eindelijk het patroon van het uiltje uitgewerkt.
Het uiltje is te gebruiken voor allerlei doeleinden: sleutelhanger, tashanger, speenkoord en wat je maar kan bedenken.


Het uitgangspunt van dit uiltje was destijds het patroon van het vogeltje dat ik hier vond, maar de basis ervan paste ik aan zodat het lijfje iets langwerpiger werd.
De rest is eigen verzinsel.

Je kan het patroontje downloaden via onderstaand button

NB: stel je vraag met betrekking tot dit patroon NIET in de reacties hieronder maar stuur een mailtje via contact (link bovenin de balk) dan krijg je altijd antwoord!


Het patroon is met zorg door mij gemaakt. Ik geef hem weg voor eigen gebruik en ik hoop dat iedereen die hem download dat respecteert.

Mocht je onverhoopt een fout ontdekken in het patroon, laat het me weten zodat ik het kan veranderen.

Veel plezier ermee!!

You May Also Like

4 message(s)