Humpback Whale

- februari 13, 2019


Zooooo, dat is lang geleden hé!
Het ene moment was ik nog volop aan het haken en experimenteren met tekenen en schilderen en het andere moment lag het helemaal stil.

Afgezien van onze wintersport vakantie was de maand januari niet echt een leuke maand en ook februari gaat tot nu toe niet zoals ik het graag zou willen zien. Het maakt me eerlijk gezegd een beetje bang voor wat de rest van het jaar voor ons in petto heeft :-(
En al die akelige ontwikkelingen hadden zijn weerklank op mijn zin in freubelen. Eigenlijk op alles behalve lezen, daarin kan ik de nare dingen van het dagelijkse leven achter mij laten en me wanen in een veel leukere fantasie wereld.

Wat ik naast het lezen ook regelmatig deed (en nog doe) is YouTube filmpjes bekijken van Mixed Media en Aquarelleren. En daardoor had ik in het weekend ineens zin om het tekenpotlood en de kwast op te pakken.

Ik zocht een mooi plaatje op Pinterest, tekende hem na en begon......


Het is zeker niet perfect geworden, het kan altijd beter, maar ik genoot er wel van. Zo erg zelfs dat ik de volgende dag nog eentje maakte, binnenkort zal ik ook die laten zien.

En ik ga mij nu ook aan het Mixed Media wagen. Ik wacht nog op de Dylusions Art Journal die ik besteld heb samen met wat andere dingetjes en dan kan ik los! Daar heb ik ongelofelijk veel zin in.

En heel langzaam begint ook het haken weer vorm te krijgen. Ik maakte een projectje af waaraan ik begin dit jaar was begonnen en heb wat garen besteld voor een kledingstuk voor Tess.
Hopelijk houd ik dit plezier om weer creatief bezig te zijn vast want ook al had ik er geen zin in, ik verveelde me mateloos (iets wat mij normaal gesproken helemaal vreemd is) en daar werd ik ook niet vrolijker van.

You May Also Like

0 message(s)