Workout

- december 20, 2018


Ik ben geen sportvrouw, maar een workout tijdens het haken? Dat vind ik nog niet zo erg ;-)

Nou moet ik daar wel meteen aan toevoegen dat dat niet te vaak moet gebeuren want dit is echt zwaar werk.  Ik noemde het al in deze blogpost en was er lang van overtuigd dat ik het bij die tas zou laten, maar op verzoek van een vriendin heb ik hem nog één keer gehaakt.


Ik heb er ontzettend lang over gedaan want ze wilde hem graag groter dan het origineel en het was ff puzzelen hoeveel toeren ik extra moest haken. Ook was het even puzzelen hoe ik met de gekozen kleur combi uit kwam. Ik heb hem dus een aantal keer een stuk uit moeten halen voor ik tevreden was.

Met het hele warme weer heeft het ook een tijdje stil gelegen en als ik er dan al een keer aan haakte kon ik net een toer doen voor de handen het opgaven Bedroefde emoticon.

Hij is inmiddels al twee maand af maar ik kan hem nu pas laten zien omdat het even geduurd heeft voor ik hem af kon leveren. En al zeg ik het zelf, het resultaat mag er wezen en ik vind de gekozen kleurcombinatie erg mooi!

Nieuwe Bobbiny voor een tas ligt alweer klaar, een prachtige Wine Red, maar niet weer de 5mm. Dit keer wil ik de 3mm uitproberen, kijken of dat wat makkelijker werkt.


Garen: Bobbiny Olive Melange & Dusty Pink 500
Haaknaald: 9
Patroon: De Haakfabriek, vergroot naar eigen inzicht.

You May Also Like

0 message(s)