Geintje

- december 28, 2018


Al jaren doen wij op één van de beide kerstdagen het sinterklaasspel met mijn familie.
Naast de ietwat serieuze kado's is het een sport om er de meest gekke en lachwekkende dingen tussen te stoppen. Vooral dat laatste zorgt voor enorme hilariteit en het is lachwekkend om te zien hoe er soms gestreden wordt om het meest onnozele kado Emoticon met brede lach



Een dag voor tijd schoot me ineens de lullige labello houder te binnen die ik op facebook voorbij had zien komen. En ook al had ik genoeg kado's, ik kon het niet laten om deze nog snel even te maken.


Eigenlijk is een patroon hiervoor helemaal niet nodig maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Met de opgeslagen screenshots van het patroon erbij begon ik maar al snel kwam ik er achter dat de maat niet klopte met mijn labello dus moest ik het alsnog zelf verzinnen.


Maar binnen no time had ik hem af en ook al zat ik bij ze aan de keukentafel te haken, man en zoonlief hadden niks in de gaten.

De kerstdagen zijn voorbij gevlogen en ook dit keer hebben we weer ontzettend veel lol gehad tijdens het spel (dit was niet eens het onnozelste kado) dus die houden we er zeker in!

Garen: Phildar Coton 3
Haaknaald: 2,5

You May Also Like

0 message(s)