Bevroren

- december 31, 2018


Goh, ik had niet verwacht dat ik het jaar af zou sluiten met iets anders dan een haakwerkje...

Na de snow globe challenge van Crea Chick waagde ik mij aan de challenge bevroren. En wat moet je daar nou van maken??? Geïnspireerd door de geweldig leuke poppetjes die zij tekent besloot ik een schaatsend meisje te tekenen.

Ik heb veel gehad aan haar filmpje over de vintage meisjes waarin ze uitlegt hoe de verhoudingen ongeveer zijn. Ik maakte zelf een malletje en ging aan de slag. De verhoudingen in hoogte zijn aardig gelukt al zeg ik het zelf, maar toen ik hem af had en beter keek schoot ik in de lach.....ze heeft wel erg kleine voetjes...hahahaha.



Weer iets waar ik volgende keer beter op moet letten!

Met dit schaatsende meisje sluit ik 2018 af en wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, een goed begin maar vooral een heel gelukkig, gezond en creatief 2019!

TOT VOLGEND JAAR!!


You May Also Like

0 message(s)