Simpel Jurkje

- oktober 10, 2018


Voor Tess haakte ik dit simpele jurkje.
De avond voor ik op haar zou passen begon ik op goed geluk zodat ik de volgende dag het bovenstukje kon passen. Ik haakte hem met Royal van de Zeeman want ik had nog wat bollen over van mijn vest, en tot mijn verbazing bleek het begin meteen goed te zijn!


Het lag meteen al in de bedoeling om nog een tweede te haken daarom schreef ik alles op zodat ik niet weer hoefde passen en meten 😉. En met het garen dat ik over had van mijn okergele gaten sjaal haakte ik de tweede er al snel achteraan.
Tess draagt op het moment maat 80/86 en ze draagt ze met plezier!



Het is een zeer eenvoudig patroon dat ik in het net uitgewerkt heb. 
Wil je hem toch groter of kleiner dan kan dit schema je misschien verder helpen.

Het patroon is te bestellen in mijn webshop via de button hieronder of de link bovenin de balk.





Garen: Zeeman Royal 2 bollen
Haaknaald: 3,5 & 4
Maat: 80/86

You May Also Like

5 message(s)