Patroon Baby Vestje

- oktober 21, 2018


Deze herkennen jullie vast nog wel, het okergele vestje.
Iets minder dan een jaar geleden zette ik hem op de blog en het was, en is nog steeds, een populair item.
En telkens weer krijg ik de vraag of ik er een  patroon van heb.

Alhoewel ik voor mijzelf het één en ander genoteerd had moest ik hem nog een keer haken om er een duidelijk patroon van te kunnen maken. Lange tijd had ik daar geen zin in maar een paar weken geleden begon het ineens te kriebelen en begon ik voor de 2e keer aan dit vestje.


Dochterlief vond de okergele een beetje te wijd dus paste ik dat aan en ik haakte er dit keer een picot randje omheen. Voor de rest bleef hij hetzelfde.

Het vestje is geschikt voor de leeftijd 6 t/m12 maand en er gaan 4 bollen in.
Ik gebruikte Katia Merino Baby voor de okergele en Drops Merino Baby voor de licht paarse.



Aangezien er veel tijd en werk zat in het maken van dit patroon vraag ik er een kleine vergoeding voor.
Wil je het patroon bestellen klik dan op de knop 'bestellen' hieronder. Je wordt automatisch doorgestuurd naar mijn webwinkel. Na betaling ontvang je het patroon in PDF bestand.


Ik wens je veel plezier met dit patroon en voor vragen en/of suggesties mag je me altijd mailen.


You May Also Like

1 message(s)