Rag Doll Cat Boy

- september 24, 2018


Er moest ook een mannelijke versie van de Rag Doll Cat van Lille Liis komen vond ik.
Daarom haakte ik hem in jongens kleuren en paste het patroon een klein beetje aan.


Hij kreeg broekpijpjes in plaats van het golvende 'rokje' en een paar 'mouwtjes'.
Achteraf had ik het strikje in het midden onder zijn kin moeten doen, dat was nog leuker geweest, maar dat bedacht ik me pas toen het randje al gehaakt was en de ogen al geplaatst. Toen kon ik niet meer terug. Het is wel een goede reden om er nog 1-tje te haken 😉


Het treintje is al meer dan 25 jaar oud en heb ik onlangs van de zolder gehaald voor onze kleindochter. Het is tijdloos speelgoed en nog steeds te koop bij de IKEA zag ik laatst, zij het in een moderner jasje (met kunststof, dat is wel een beetje jammer).

Garen: Phildar Coton 3
Haaknaald: 3
Patroon: Lille Liis. Ik heb het zelf een beetje aangepast.

You May Also Like

1 message(s)