Petje

- mei 25, 2018


Na het zonnehoedje vond ik dat Tess ook een petje moest hebben.
En net als het zonnehoedje haakte ik hem in het wit, dat past immers overal bij ;)

Het plan was het patroon van het zonnehoedje te gebruiken en dan niet het schelpenpatroon maar reliëfstokjes. Omdat het daardoor toch anders uit kwam heb ik ook dit  patroon op papier gezet.

Kleindochter Tess stond wederom model tijdens het proces, maar tijdens het poseren op het strand had ze er niet zoveel zin meer in. Geen wonder want we hadden al een 'lange' fotoshoot achter de rug. Vandaar dat hij wat scheef op haar hoofd zit 😉. Zit hij goed dan raakt hij aan beide zijden de oorschelp.

Het patroon is voor 6-9 maand en hieronder via de button te downloaden.

NB: stel je vraag met betrekking tot dit patroon NIET in de reacties hieronder maar stuur een mailtje via contact (link bovenin de balk) dan krijg je altijd antwoord!


Mocht je onverhoopt een foutje ontdekken, laat het me weten zodat ik het kan veranderen.

Veel plezier ermee!

You May Also Like

4 message(s)