Sneeuwman telescoop kaart

- december 21, 2014

Ik was niet van plan om zelf kerstkaarten te maken, maar toen ik deze geweldig leuke sneeuwman tegen kwam moest ik er toch een paar maken . . .

Het heet een telescoop kaart en is vrij makkelijk in elkaar te zetten. Gelukkig hoefde ik er niets voor te kopen want ik had alles nog in voorraad en ook kon ik een heleboel gereedschappen weer eens uit het stof halen.


De scallop cirkels en gewone cirkels zijn gesneden met de Cuttlebug en die's van Spellbinders. De hulstblaadjes en armen zijn gesneden met de Silhouette, de hoedjes en de neusjes zijn zelf gefabriceerd, de oogjes en besjes 'geknipt' met de Crop-A-Dile, de mondjes getekend en de wangetjes hebben een blosje van chalk gekregen.


De Cuttlebug heb ik ook gebruikt voor de ge-emboste cirkel en de knoopjes.
Verder heb ik nog Distress Inkt, Stazon, witte en blauwe stempel inkt, mini splitpennen en Stickles Stardust gebruikt.


Wil je deze leuke telescoopkaart ook maken, in dit filmpje wordt heel duidelijk uitgelegd hoe hij in elkaar zit.

---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You May Also Like

0 message(s)