Love Birds

- juli 06, 2020

Heel erg blij ben ik met het eindresultaat van deze Love Birds in aquarel.
De tutorial kwam voorbij op het YouTube kanaal van The Frugal Crafter en ik vond de love birds zo ontzettend schattig, dat moest ik gewoon proberen!

Ik ben trouwens helemaal geobsedeerd door de manier van aquarelleren van Lindsay. Die van de love birds is niet zo extreem, maar bij de eerste tutorial die ik van haar zag, een rendier, dacht ik echt 'dat wordt niks' hahaha. Het eindresultaat is echter zo ontzettend mooi! Tegen de kerst hoop ik dat ik er voor in de mood ben want dan ga ik hem zeker ook proberen.


Door deze tutorial te volgen gaf ik als het ware de regie weer uit handen, en zo leer ik steeds beter dat het er niet gelijk na de eerste penseelstreek mooi uit ziet.
Met behulp van de lightpad die ik een hele tijd terug bij de action kocht bracht ik mijn schets over in mijn Hahnemühle aquarel boek. Alleen de takken tekende ik rechtstreeks.

You May Also Like

0 message(s)