Nagels #2

- april 07, 2020


Ik had gezegd dat ik niet elke keer over mijn nagels zou gaan schrijven maar.....

.....we leven nu even in een rare, beangstigende tijd en moeten ons veel thuis zien te vermaken. Daarom besloot ik er toch weer een post aan te wijden, ter afleiding Knipogende emoticon.

Na mijn laatste setje, zie de laatste foto in deze blogpost, ging ik voor weer heel iets anders. Dit keer koos ik voor de kleur Warm Marsala van Pink Gellac.
Nee, ik wordt niet door hen gesponsord en nee ik heb er ook geen aandelen Knipogende emoticon, ik vind het gewoon fijne lakjes voor een fijn prijsje. Ze hebben vaak lakjes in de aanbieding voor € 5,- (normaal 11,- / 15,-) en vaak probeer ik die te scoren. Zoals ik al zei vind ik het hele fijne lakjes maar ze dekken niet allemaal even goed. Sommigen hebben echt wel 3 lagen nodig voordat ze mooi dekkend zijn maar dat vind ik niet zo'n probleem.


Vanaf het begin dat ik mijn eigen nagels ging doen heb ik ook spulletjes gekocht bij AliExpress en dan voornamelijk dingen voor nageldesign. Zo ook de bovenstaande glitter die geweldig goed combineert met de Warm Marsala. En heel subtiel, bijna niet te zien, op de middelvinger staat een stempel. Gestempeld met een on-officiële stempellak, vandaar dat hij heel subtiel is wat ik zelf heel erg mooi vind.

Het is dat er nog zoveel tijd in gaat zitten, anders zou ik geloof ik elke week wat anders op mijn nagels doen, want vaak begint het na een week alweer te kriebelen. Twee weken is bijna altijd de max dat ik ze erop heb zitten, maar soms kan ik het nog een paar dagen langer rekken. Op de ene combinatie ben ik ook wat sneller uitgekeken dan de andere.

Voor het setje hieronder koos ik weer voor een combinatie met zwart. 
Zwart is toch echt wel mijn go to kleur. In de tijd dat ik mijn nagels met gewone lak lakte had ik ze ook bijna altijd zwart, heel soms een keer afgewisseld met rood.
De zwart die ik op onderstaande nagels heb is wel een verschrikkelijke om aan te brengen. Op de één of andere manier knoei ik altijd met die lak in de nagelriemen met als gevolg dat ze bijna niet schoon te krijgen zijn. Omdat ik zeer te spreken ben over het aanbrengen van Pink Gellak heb ik daar nu een flesje zwart besteld, hopelijk werkt dat beter.
Voor de roze nagels gebruikte ik Pretty Pink van PG en daarop bracht ik met folie de roosjes aan. Ook deze zijn van AliExpress. Ze werken super in combinatie met folie lijm en zijn leuk geprijsd: € 1,14 voor 10 verschillende velletjes.



You May Also Like

0 message(s)