Use Your Wings

- december 02, 2019

Het eindresultaat van deze pagina zag er in mijn hoofd ietsje anders uit :-p
Het idee was om de vogeltjes op een koord  of tak te stempelen maar de achtergrond was weer dusdanig uit de hand gelopen *lol* dat ik iets anders moest verzinnen.
Toen het idee van de cirkels geboren was was het mijn bedoeling om ze op de cirkels te zetten maar ook dat liep weer anders omdat ik de cirkels te dicht bij elkaar had geplaatst. Na een hoop heen en weer geschuif zijn ze uiteindelijk in de cirkels terecht gekomen en ik ben er tevreden over.

Maar stempels voor mixed media?? Het is niet mijn ding. Stempels voor de achtergrond vind ik prima maar stempels die ik in moet kleuren (dat is nog wel leuk om te doen) en als focal point gebruiken.....super lastig.
Het kriebelige handschrift, wat helemaal geen handschrift is maar gewoon gekrabbel hahaha, is goed gelukt. Ik zie het zo vaak bij anderen voorbij komen maar ik durfde het nooit aan.

You May Also Like

0 message(s)