Be Who You Are

- december 06, 2019

Oefening baart kunst.
Dat geldt zeker voor mij want ik word steeds beter in het uit de losse hand tekenen van meisjes gezichten. En ook het inkleuren gaat me steeds beter af. Daar wordt ik blij van!
Vooral het inkleuren van dit meisje is ontzettend goed gelukt en daardoor had ik er ook enorm veel plezier in.

Deze pagina maakte ik in het oude boek die ik een beetje als junk journal gebruik. Ik had er een keer sterk verdunde verf  op 'gestempeld' met een transparante sheet en een stencil op afgeveegd. Voordat ik aan het meisje begon heb ik dat eerst wat lichter gemaakt met een laagje gesso.

Omdat het al even geleden is dat ik aan haar begon weet ik niet zo goed meer welke verf ik voor haar haar gebruikt heb maar ik vermoed verdunde fuchsia en cheddar van Dina Wakley. Schaduwen en accenten bracht ik aan met de color sticks van Jane Davenport en polychromos potloden. Voor het gezichtje gebruikte ik de matchmaker verf van Jane Davenport, de color sticks en de polychromos.
De stippen in de haren zette ik met witte acryl stiften en de bloemetjes zijn geponsd en hebben een hartje van glitterlijm, helaas niet te zien op de foto.


You May Also Like

0 message(s)