Aquarelletjes

- december 20, 2019


Mini schilderijtjes.

Een jaar geleden kwam ik in aanraking met de december daily van Crea Chick op YouTube. En door die filmpjes rolde ik van het één in het ander en kwam uiteindelijk bij mixed media terecht.

Gedurende dit hele jaar is mijn aquarelverf ook in de mixed media regelmatig voor de dag gekomen, meestal voor gezichtjes in mijn art journals, niet vaak voor andere aquarellen. En daar wil ik toch weer wat meer naar toe.

Ik begin klein en heb me oa laten inspireren door Nianiani, Ellen Crimi-Trent en Andrea Gomoll.
Voor deze kleine schilderijtjes gebruik ik het papier uit de A5 journal van Art by Marlene.







Ik geniet enorm van het maken van deze kleine aquarelletjes en al zeg ik het zelf, ze zijn allemaal aardig goed gelukt. En het is een heerlijk ontspannende manier om het aquarelleren weer een beetje onder de knie te krijgen.

You May Also Like

0 message(s)