Zeemeermin

- november 04, 2019

De achtergrond voor deze spread bouwde ik op met modeling paste en verdunde acrilycs van Dina Wakley: cheddar, night en turquoise.
Nog steeds ben ik geen fan van modeling paste. Ik houd best wel van wat structuur op de pagina maar dit is me net even teveel van het goede. Daar kan je niet makkelijk iets overheen tekenen/verven. Dus viel ik terug op de die cuts van Art by Marlene.

Deze meermin paste qua kleuren goed bij de pagina. Om haar een basis te geven knipte ik een tag uit cardstock en een hartje uit een woordenboek.
Van 1 van de stencils die ik gesneden had met mijn silhouette heb ik de restjes bewaard en die zigzag streepjes kleurde ik zwart met een zwarte stift.

Wat geponsde en getekende cirkeltjes + spetters maken het verder af.


You May Also Like

0 message(s)