V-Stitch Sjaal Basic Lodge

- oktober 26, 2019


Ik vind er niks aan dat het ineens zoveel kouder is buiten, maar daardoor kreeg ik wel zin om na lange tijd de haaknaald weer op te pakken.

Van sjaals kan je nooit genoeg hebben en ik startte met deze simpele maar ontzettend mooie sjaal van Basic Lodge.

Het voorbeeld van deze sjaal kwam ik vorig jaar tegen op Instagram en is gehaakt met Color Crafter van Scheepjeswol. Ik besloot in mijn voorraad Stylecraft Special DK te kijken naar vergelijkbare kleuren en kwam een eind in de richting. Alleen okergeel ontbrak maar van die kleur had ik nog een bol van de Zeeman.

Het is een combinatie die ik zelf nooit bij elkaar zou hebben gezocht maar dat maakt hem in mijn ogen des te leuker.


Garen: Stylecraft Special DK: Duck Egg, Claret, Mocha, Cream, Khaki, Pale Rose. Zeeman Royal: oker geel
Haaknaald: 4,5
Patroon: Basic Lodge

You May Also Like

1 message(s)