The Adventure Begins

- oktober 04, 2019


De laatste in de golfjes cluster.
Zo noem ik de serie pagina's die allemaal een golfrandje hebben.

In het begin vond ik die golfrandjes heel erg leuk maar nu ben ik er wel even klaar mee. Ik wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga doen maar voor nu is het even goed zo.

En of het daardoor komt of niet, ik weet het niet, maar ik ben niet over alle pagina's in deze cluster tevreden. Neem nou bijvoorbeeld deze. Nee, het is er niet eentje waar ik met heel veel plezier naar kijk.

Ik begon de pagina met de Dylusions sprays. Ik heb maar 3 kleuren dus wederom gebruikte ik Vibrant Turquoise, Bubblegum Pink en Fresh Lime. Dit keer spoot ik ze op 1 pagina en sloeg hem dubbel waardoor je een bijna symmetrisch geheel krijgt.


Daarna vulde ik de open plekken in. Achteraf wilde ik dat ik dat niet gedaan had. Ik kreeg ineens een hele leuke ingeving maar toen was het al te laat. Dat bewaar ik dus voor een volgende keer ;).
Omdat de achtergrond best heel druk was besloot ik een cirkel met witte gesso te maken en daar omheen te doodelen. Maar toen.....?


Uiteindelijk kwam ik op het idee van de katten die naar de maan zitten te kijken via een raam?
De katten tekende ik om en kleurde ik in met zwarte Dylusions. Er omheen gebruikte ik een Neocolor II en spetterde met wit en zwart om een sterrenhemel te creeeren. Het blauwe gedeelte kwam goed van pas voor de maan (foto hierboven is op zijn kop genomen hahaha). De planeet is een die cut van Art by Marlene.




You May Also Like

0 message(s)