If the broom fits...

- oktober 09, 2019

...ride it!
Voor deze halloween spread heb ik me laten inspireren door Vicky Papaioannou. En wat heb ik genoten van het maken ervan! Alle onderdelen van deze spread heb ik zelf getekend en uitgeknipt uit (scrap)papier of  ingekleurd. En dat is de voornaamste reden waarom ik er zo van genoot.

Het tekenen en ook het inkleuren lijkt me steeds beter af te gaan en het is een heerlijk ontspannen bezigheid. Het geeft een enorm voldaan gevoel als je tekening wordt zoals jij het voor ogen had.

Met de achtergrond had ik wat meer moeite.
Ik begon hiermee...



maar eindigde hiermee...


Ik was natuurlijk alweer met de volgende fase begonnen voor ik me bedacht een foto te maken van de achtergrond ;-).

Met het rood kon ik voor wat ik in gedachten had niet uit de voeten en na toch wat geprobeerd te hebben met stencils gooide ik er een laag gesso overheen en begon opnieuw. Dit keer met een basis van Crushed Grape, Laidback Lilac en Melted Chocolate van Dylusions. Ook dat was in de eerste instantie niet naar mijn zin maar na een laagje van één en dezelfde stencil met MC over de complete pagina was het een eenheid geworden en was ik tevreden.
Voor de rest spreekt deze pagina volgens mij wel voor zich.



You May Also Like

0 message(s)