Witte Bloemen

- september 02, 2019


Ik vind het zo mooi, witte bloemen op een kleurrijke achtergrond.
Maar wat is het een gedoe om ze mooi wit te krijgen. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door eerst een laagje modpodge op de bloemen te 'verven' maar ook dat helpt niet. En het is het ergst op de Bubblegum Pink van Dylusions, die komt er elke keer weer doorheen. Je kunt het nog een klein beetje zien op de bovenste 3 bloemen.
Heel blij wordt ik van een achtergrond met al die heerlijke felle kleurtjes. En de gestempelde witte cirkels komen er zo mooi op uit. Helaas is het een waardeloze stempelinkt. Ik had gehoopt dat de Unicorn van Hero Arts de witte stempelinkt zou zijn want ik heb in alle jaren dat ik hobby nog geen één gevonden die mij goed beviel. Maar ook deze is niks. Hij droogt voor geen meter. Het heeft een dag en nacht gedroogd en toen kon ik het nog uitvegen.
Daarom zie je het in het eindresultaat ook bijna niet meer.

Met de color sticks van Jane Davenport, die mij gelukkig wel heel erg goed bevallen, bracht ik paarse schaduw aan op de bloemen maar ik was een beetje te ongeduldig. De middelste grote bloem was nog niet goed droog en ik veegde zo een laagje verf weg.
Geen spread zonder problemen dus maar wel ééntje waar ik, nu die klaar is, vrolijk van wordt.

You May Also Like

0 message(s)