Penny For Your Thoughts

- september 09, 2019


Achteraf vind ik het heel jammer dat ik niet voor mijn 1e idee gegaan ben.
Maar gelukkig heb ik nog een herkansing want in de golfjes cluster waar ik nu mee bezig ben doe ik telkens 2x dezelfde kleuren voor de achtergrond.

Heel erg tevreden ben ik dus niet over deze pagina, vooral als ik de achtergrond zie van voordat ik met de witte bloemen etc begon.


Helemaal weg was ik van die achtergrond toen ik gestencild had en dan is het best jammer dat er dan aan het einde geen prachtige spread uitgerold is. Maar ik had er plezier in en dat is toch het belangrijkst.


De achtergrond bloemen stencilde en stempelde ik. De tulpjes en de haas zijn een die cut van Art by Marlene en voor de rest doodelde en spetterde ik nog wat.

You May Also Like

0 message(s)