Make a Difference

- september 20, 2019

De achtergrond van deze spread maakte ik gelijktijdig met die van de pagina Listen to Your Heart.
Een hele andere achtergrond met een heel ander uitgangspunt. Deze begon ik nl met een collagepaper van Art by Marlene. Mijn minst favoriete collage paper van de 3 blokken die ik heb.

Helaas heb ik er geen foto van gemaakt maar hier en daar is er (nu) nog wat te zien van dat vel.
Ik verfde, stempelde en kriebelde de hele pagina vol en was op dit punt nog niet echt tevreden met het resultaat.


Nadat ik er hier en daar nog een keer weer overheen gegaan was met een dun laagje gesso en wat turquoise kwam er wat meer eenheid in en besloot ik de stempel van Dina Wakley, I Want, te gebruiken voor deze spread.


Ik drukte hem af op tissuepaper en bracht eerst nog een extra laagje witte gesso aan op de plek waar ik haar wilde hebben zodat ze goed naar voren kwam. Ditzelfde deed ik met de 3 tekst regels.
Het gezicht kleurde ik met de colorsticks van Jane Davenport

Nadat ik de foto's had gemaakt heb ik bij de middelste tekst de witte ondergrond nog wat aangepast. Ik vond het niet mooi dat het aan de linkerkant zo'n harde rand had. De bovenste foto laat de oude versie nog zien.


You May Also Like

0 message(s)