Listen to Your Heart

- september 16, 2019

Verschrikkelijk blij kan ik worden van deze mierzoete kleurtjes.
De combi bedacht ik tijdens het spelen met mijn Dylusions potjes. Ik vind het leuk om ze per 3 op elkaar te zetten om te zien welke kleuren mooi bij elkaar passen. Dit was 1 van de combi's die er voor mij uitsprong: Cherry Pie, Squeezed Orange en Rose Quarts. En de turquoise komt er zo mooi op uit.


Het meisje, waarvan ik nog steeds geen idee heb waar ik ze gevonden heb, zette ik op dezelfde wijze op de pagina als ik dat met deze deed. En voor de rest van de pagina pakte ik het ook hetzelfde aan met de matchmaker set en color sticks van Jane davenport.
Het enige dat ik anders deed was hartjes knippen uit een oud woordenboek, ze kleuren met een blauwgroene chalk stick van de action,  polychromos potloden en een zwarte stabilo all.


Om het meisje nog iets meer naar voren te halen ging ik om haar heen met een witte gelato en daarna de zwarte stabilo all. Door de gelato werd dat wat grijs maar dat vind ik niet zo erg.
Met zwarte fineliner en witte posca bracht ik hier en daar nog wat accenten aan.

You May Also Like

1 message(s)