Paradijsvogel

- augustus 30, 2019


Pas toen ik de foto van deze spread gemaakt had vond ik hem echt mooi.
In de eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik er van moest vinden. Het lag niet aan kleuren combi maar wat wel.....?
Gek dat je er ineens heel anders tegenaan kijkt als je hem op een klein schermpje bekijkt.

Ik doe het wel vaker, tussendoor even een foto maken met mijn mobiel, het geeft een heel ander perspectief en je kijkt soms ineens heel anders tegen dingen aan.

Dit was hoe de spread er eerst uit zag.....


Ik ben blij dat ik er een foto van gemaakt heb. Omdat ik hem erg mooi vind maar ook omdat ik het bijna niet kan geloven als ik nu naar het eindresultaat kijk.

Van deze achtergrond had ik graag een mooie spread gemaakt, de kleuren combi vind ik helemaal top en de stencils maken het helemaal af. Maar het idee dat ik had mislukte compleet en er zat niets anders op dan er een laag gesso overheen te gooien en opnieuw te beginnen.

De prachtige paradijsvogel komt uit een stansblok van Art by Marlene, net als de hartjes. Ik sneed hem in twee stukken omdat ik hem over de naad wilde plakken, dan blijft hij ook mooi als je de pagina dicht doet.
Voor de rest stencilde, spetterde en doodelde ik en gebruikte de stabilo all voor de schaduwen en de rand van de pagina.

De quote komt uit een boekje van Tim Holtz en vind ik hilarisch. Vooral omdat ik iemand ben die graag dingen uitstelt Knipogende emoticon

You May Also Like

0 message(s)