I may be wrong...

- augustus 05, 2019


...but I doubt it!

Helemaal te gek vind ik deze spread geworden! Ik begon met dezelfde kleuren als de spread in deze post maar was stiekem wel bang dat hij er ook een beetje hetzelfde uit zou komen te zien aan het einde.....
...maar wat had ik dat mis.
Ik wist dat Cheddar van Dina Wakley heel mooi zou staan bij de fuchsia en turquoise en verfde die kleur met de vingers hier en daar op de pagina. Ook Night van Dina Wakley vind ik een prachtige kleur en besloot die er ook bij te combineren. En als laatste ging ik er met een brayer en wat witte verf overheen.
Omdat ik wel eens iets anders wilde dan stempelen en stencilen besloot ik te doodelen met acryl stiften en een kwast (de turquoise blokjes). Alleen de bogen stempelde ik met Night en een stempel die ik zelf maakte van foam. Natuurlijk vergat ik al bijna weer een foto ervan te maken daarom zie je hier al een paar steeltjes voor de bloemen.
Het hoofd van de kat komt uit een stansblok van Art by Marlene, het lichaam en de bloemen knipte ik uit een boek. Deze items had ik er al liggen omdat ik ze eerst voor een andere pagina bedoeld had maar bij nader inzien vond ik dat toen niet mooi. Op deze passen ze perfect!
De quote komt uit een blokje van Tim Holtz.

You May Also Like

0 message(s)