Zeepaardje

- juli 05, 2019

Zoals altijd had ik een plan...
Ik had een leuke afbeelding en de layout en de kleuren voor de spread had ik ook al in mijn hoofd.
En..... het verliep ook allemaal volgens plan: de basis was klaar en de afbeelding lag te wachten om ingekleurd te worden.....

Vlak voordat ik daarmee wilde beginnen kreeg ik een bestelling binnen en daar zat een stansblok van Art by Marlene bij. En tot mijn grote verbazing had ik dezelfde kleuren gebruikt als het zeepaard met de zeemeermin.

En natuurlijk moest ik even kijken hoe dat op de spread zou staan...en ja...toen viel mijn plan in duigen en ontstond er een ander plan hahahaha. Ik vond het ontzettend gaaf hoe die stans bij mijn achtergrond paste!

Wat ik ook erg gaaf vind is dat deze spread zo goed gelukt is.
Het is de eerste in mijn A4 dylusions journal die ik, samen met de vierkante, al meer dan een maand in huis heb. Ik zag er echter tegenop om er in te beginnen want die grote, witte pagina's, zoveel groter dan mijn 1e journal, zien er zo beangstigend uit.
Maar ik denk dat het ijs nu wel gebroken is en ik binnenkort ook wel in de vierkante durf te beginnen.


You May Also Like

1 message(s)