Olifant

- juli 29, 2019


Deze pagina ontstond doordat ik twee zelfgemaakte boekjes aan elkaar plakte.
Omdat ik op 1 van de pagina's al begonnen was met iets wat ik toch niet zo leuk vond verfde ik er overheen met zwarte gesso met de bedoeling om iets op die zwarte achtergrond te maken. Uiteindelijk plakte ik er stukken collage papier van Art by Marlene op en verfde daar tussen met Dylusions. Weg zwarte achtergrond hahahaha.

Prachtig vind ik het eerste eindresultaat na het gebruik van stempels en stencils maar daarmee kwam gelijk weer de vraag naar boven: en nu?
Uiteindelijk besloot ik het plaatje van de olifant die ik eens tegen was gekomen te gebruiken en weer eens lekker relaxed te gaan inkleuren...met zwart hahaha. Toch nog zwart op de pagina.

Ook zocht ik er nog wat 'jungle' bladeren bij om het iets meer tot een geheel te maken.
Ik vind hem erg leuk geworden, zij het wel een beetje 'te strak'. Op de één of andere manier kon ik het maar niet voor elkaar krijgen om losjes te werken, bang om de boel te bederven. Vandaar dat ik hier en daar nog wat kriebels, kruisjes en stipjes heb gezet om het toch iets speelser te laten lijken.

You May Also Like

0 message(s)