Everything is possible

- juli 15, 2019

De basis van deze pagina bestaat uit een laag gesso en een laag roze tissue paper.
Dit laatste was uit nood geboren omdat ik te ongeduldig was. Het laagje gesso was nog niet droog genoeg en ik dacht het met een stuk keukenrol wel droog te kunnen deppen..... Niet dus. Ik trok een heel stuk van het papier mee toen ik dat eraf haalde. Balen.

Vandaar dat ik mijn fout herstelde met tissue papier, dan zie je de kapotte pagina niet zo. En ik had al in mijn hoofd om de pagina licht roze te maken dus vandaar roze tissue papier.
Toen dat droog was ben ik er heel lichtjes met Rose Quarts van Dylusions overheen gegaan zodat de oneffenheden van het tissue papier wat donkerder werden en meer naar voren kwamen.


Ik had er nog niet eens zo over nagedacht wat dat tissue papier zou doen met mijn roosjes, die ik wilde vingerverfen, maar het effect is prachtig. Ik vind ze echt geweldig mooi geworden.
Zonder echt na te denken verfde ik ze op de pagina en daarmee bracht ik mezelf wel een beetje in moeilijkheden. De positie van de roosjes is niet helemaal handig en ik wilde er geen steeltjes aan maken, dat is weer zo voor de hand liggend.
Na lang dubben en afwegen besloot ik het zo te laten. Als ik er nog twee bij zou maken (een oneven aantal is altijd het mooist) werd het te vol en zouden ze een beetje tegen elkaar weg vallen.

Maar met nog wat stencils, stempels en de quote erbij denk ik dat het wel goed opgelost is.
Ik ben weer tevreden.

You May Also Like

0 message(s)