Flowers

- juni 22, 2019


Het boekje met pagina's die ik niet zo geslaagd vond heeft nu een pagina gekregen die ik wel mooi vind.

Deze is lekker kleurrijk geworden met een achtergrond van dylusions funky fuchsia, crushed grape, een aantal stencils en een afbeelding uit een stansblok van Art by Marlene.


Aangezien in het stansblok alleen een hoofd met schouderpartij zat heb ik zelf het lichaam eronder getekend. Om de overgang van de donkerblauwe rand iets soepeler over te laten lopen in de jurk heb ik onderaan een klein golfrandje getekend met witte en zwarte fineliner en uitgeknipt. Zo valt het helemaal niet op dat de jurk er niet aan vast zat. De jurk knipte ik uit collage paper van Art by Marlene net als de boogjes. De vleugels en roosjes komen uit hetzelfde stansblok als het hoofd en de handjes maakte ik zelf met wat huidskleurige verf.


You May Also Like

0 message(s)