The World Will Ajust

- mei 17, 2019


Elke keer als ik een pagina af heb en er foto's van maak wordt ik zo blij!
Want ook dat is één van mijn hobby's, het vastleggen van datgene wat ik gemaakt heb. En als ik dan zie hoe de kleuren van de foto springen dan geniet ik.

Met deze pagina is het een keer gelukt om me aan mijn plan te houden.
Ik tekende het huisje en de boomstammen (de boomkronen zijn van een bloemstempel) met deze pagina in mijn achterhoofd. De wolkjes bedacht ik er later pas bij.

Met de dylusions London Blue en Fresh Lime maakte ik de achtergrond en met stempels en stencils bouwde ik hem verder op.

De bomen en het huisje kregen eerst een laagje gesso waarna ik het huisje met dylusions Postbox Red, Tangerine Dream en Squeezed Orange inkleurde en de bomen met een bruine Amsterdam acryl en dylusions Diryty Martini.


De 'klimop', de takjes aan de bomen en de 'bloembedjes' tekende ik er uit de losse hand bij, dat durfde ik nog wel aan Knipogende emoticon.

Voor de afwerking gebruikte ik zwarte en witte pennen en als laatste stempelde ik nog een paar libellen hier en daar.



You May Also Like

0 message(s)