Tall Birds

- mei 31, 2019

De derde in de rij van shadowpaint achtergrondjes.
Jullie hebben hem hier al voorbij zien komen met daarbij mijn bevindingen van het sprayen met shadowpaint. Van de 3 pagina's was dit mijn favoriet en als ik zo de kleuren bekijk als ik aan het typen ben denk ik, ja ik vind ze helemaal te gek. Vooral de oranje/rode/bruine kleur die ontstaan is door de menging van olijf en cerice. De derde kleur in de basis is purper.

Met een stencil en stempel bracht ik nog wat accenten aan op de pagina.
De boom, takken en blaadjes tekende ik er rechtstreeks op. De boom en takken kregen hun bruine kleur met Amsterdam acryl. Heel bewust heb ik het laagje een beetje transparant gehouden zodat je de achtergrond er nog doorheen ziet. De blaadjes kregen eerst een laagje gesso.


De Tall Birds stencilde ik er ook eerst op met gesso om daarna alles in te kleuren met dylusions en Dina Wakley verf. Voor de vleugels gebruikte ik blaadjes uit een stansblok van Art by Marlene.


Aangezien ik er niet een hele drukke pagina van heb gemaakt blijf je de afplaktape duidelijk zien. Aan de ene kant vind ik dat jammer maar aan de andere kant stoort het me ook niet echt want dit is een pagina waar ik blij van wordt als ik er naar kijk!

You May Also Like

0 message(s)