Sugar Skull

- april 15, 2019


Ik ben gek op sugar skulls.
Gewone doodshoofden moet je me niet mee aankomen maar als ze versierd zijn met bloemetjes en andere lieve dingetjes dan vind ik ze altijd erg leuk.


Voor de basis van deze pagina werd ik geïnspireerd door Dyan Reaveley. Ik kijk ontzettend graag naar haar YouTube filmpjes want het is zo'n mooi mens met haar armen vol tattoos, knalrode haar en geweldige Engelse humor! Maar ook de manier waarop ze haar achtergronden en pagina's in elkaar draait vind ik geweldig om te zien. En zo kleurrijk!

Inmiddels heb ik een aantal potjes Dylusion paint besteld, maar deze pagina kwam nog tot stand met Amsterdam Acryl. En daarmee liep ik gelijk tegen de lamp want het aanbrengen met een blendingtool was geen succes. Dan maar met de kwast, dat lukte ook prima, alleen zie je wel de penseelstreken. Maar met wat stencils hier en daar erover valt het al niet meer zo op.


Ook de golfrandjes zijn een idee van haar.
Nou kun je daar een speciale tool voor kopen maar een golfrandje kan ik zelf ook nog wel tekenen Knipogende emoticon. Ik maakte er meteen een mal van zodat ik hem vaker kan gebruiken.


Met mijn Silhouette sneed ik stencils van plaatjes die ik vond op internet (sugar skull en takjes met blaadjes)



Hoe gaaf is dit!
Ik ben al begonnen met de volgende pagina en daar kun je nu de tweede golfrand van zien. Geweldig toch!

You May Also Like

0 message(s)