Hoe leuk...🎶

- januari 04, 2019


Iets meer dan 2 jaar geleden haakte ik deze portemonneetjes met beugels van de action.
De beugels zijn weer terug bij de Action en mijn portemonneetjes staan ter promotie te pronken op de Action Fanpagina op facebook. Hoe leuk is dat!!



Een beknopte beschrijving van hoe ik het destijds heb gedaan:

Haak met Phildar Coton 3 en haaknaald 2,5 een cirkel totdat je 60 steken hebt bereikt. Vanaf daar haakte je net zolang door tot hij hoog genoeg is. Naai hem dan aan de beugel.
Het uiltje heb ik iets aangepast anders werd hij te groot voor het portemonneetje. In plaats van twee cirkels in stokjes heb ik halve stokjes gehaakt en de rest volgens patroon

Je kan er ook een etui van maken.....


In het begin gebruikte ik hem voor mijn zonnebril, maar tegenwoordig bewaar ik mijn haaknaalden er in, leuk en super handig! Maar er zijn vast nog veeeel meer dingen die je je kan bedenken om er in te stoppen.

Gauw naar de Action dus als je ze ook wilt maken Knipogende emoticon

Garen: Phildar Coton 3
Haaknaald: 2,5
Patroon: Uiltje

You May Also Like

2 message(s)