Pietjes

- november 15, 2018


Sinterklaas wordt bij ons al jaren niet meer gevierd, het feest ging meestal met stille trom aan mij voorbij, maar nu Tess er is is het ineens weer in de picture.
Ze heeft er natuurlijk nog helemaal geen weet van maar toch vond ik het leuk om voor de gelegenheid iets te maken. En dat iets is een pietjesslinger geworden.


Het patroontje vond ik bij Chris in de haak, maar in plaats van gekochte veertjes haakte ik ze zelf. Het plan was om wel wiebel-oogjes te gebruiken maar aangezien ik die nog moest kopen terwijl ik nog heeeeel veel split-pennetjes in huis heb m(h)aakte ik ze toch maar zelf. Omdat 2 lagen te dik was voor de split-pennetjes stak ik ze alleen door de oogjes en plakte ze met een dotje houtlijm op het hoofd.


Laat Sint en Piet maar komen!



Garen: Phildar Coton 3
Haaknaald: 2,5 (voor veertjes en oogjes) & 3
Patroon: Chris in de haak

You May Also Like

2 message(s)