Cactus baby setje 🌵

- augustus 18, 2018


Een tijdje geleden kreeg ik van onze dochters de vraag of ik een aantal dingen voor een zwangere vriendin wilde haken.
Het duurde even voor ik er aan begon aangezien de kleuren nog niet helemaal duidelijk waren. Wel was het duidelijk dat het cactussen en/of bosdieren moesten worden.

Daarna duurde het ook nog wel even voor ik het af had, gelukkig had ik nog tijd genoeg, want met die warmte had ik er niet veel zin in.


Aangezien ik twee opties had koos ik ervoor om een wagenspanner en maxicosi-hanger met cactussen te maken en nog twee andere dingen met bosdieren, daar later meer over 😉

De cactussen van het originele patroon vond ik iets te groot voor de wagenspanner dus heb ik het patroon verkleind en die voor de maxi cosi hanger zelfs nog een slag kleiner gemaakt.


Wat ons betreft is het een geslaagd setje geworden!

Garen: Yarn and Colors Must-have 090 Olive  ca 1,5 bol, en een restje Phil cotton 3 Craie en Durable Coral Warm Taupe
Haaknaald: 2,5
Patroon: Cactus van Knufl, Tipi van Laan 50

You May Also Like

0 message(s)