Cactus Sleutelhangers

- februari 01, 2018


Wat is er nou leuker dan een nieuwe maand beginnen met een weggevertje!

In deze blogpost liet ik jullie mijn eigen ontwerp van de cactus sleutelhangers zien en beloofde ik de patroontjes online te zetten. En vandaag is het dan zo ver......


Ik heb er 2 patroontjes van gemaakt: cactus 1.....


.....en cactus 2.


Je kan ze downloaden dmv onderstaande buttons.

NB: stel je vraag met betrekking tot dit patroon NIET in de reacties hieronder maar stuur een mailtje via contact (link bovenin de balk) dan krijg je altijd antwoord!

 Cactus 1         &       Cactus 2 

Deze patroontjes zijn met zorg door mij gemaakt. Ik geef ze weg voor eigen gebruik en ik hoop dat iedereen die ze download dat respecteert. 

Mocht je onverhoopt een fout ontdekken in één van de patroontjes, laat het me weten zodat ik het kan veranderen.

Veel plezier ermee!!

You May Also Like

4 message(s)