A dress for Tess

- november 23, 2017


Het patroon was een paar maand geleden al gekocht. Het bolletje ook. Maar er kwamen zoveel andere leuke dingen tussendoor dat ik er nu pas aan toe kwam. Gelukkig hoefde hij pas voor de kerstdagen klaar te zijn dus ik ben nog zat op tijd.

Helaas kwam ik er halverwege achter dat ik niet goed gelezen had en niet 1 maar 2 bolletjes nodig had. Het was dus nog even spannend of er kleurverschil in zou zitten want het was al te lang geleden voor hetzelfde kleurbad. Het alternatief was om dan het lijfje met het ene bolletje en het rokje met het andere te haken maar dat was gelukkig niet nodig. Geen verschil te zien!


Ik ben zo weg van het fijne patroon en het door ons gekozen garen dat ik bij dezelfde dame een ander patroon heb besteld en hetzelfde garen (in een andere kleur natuurlijk 😉) ervoor ga gebruiken.
Hopelijk gaat dat net zo goed uitpakken als dit fantastisch leuke jurkje!!

Garen: Rico Baby Classic DK no. 52, 2 bollen
Haaknaald: 4,5
Maat: 0-6 maand
Patroon: Mon Petit Violon

You May Also Like

1 message(s)