Okergeel

- oktober 10, 2017


Sinds ik een paar weken terug een okergeel kledingstuk kocht ben ik helemaal in de war.....

.....want sindsdien wil ik alles ineens in okergeel. En voor iemand die altijd heel hard riep dat geel haar minst favoriete kleur is is dat erg verwarrend.

Ik kocht dus ook zo maar ineens een paar okergele kussensloopjes Verraste emoticon. En met alleen een paar kussensloopjes ben je er natuurlijk niet. Dan moet de rest van het interieur er natuurlijk ook op aangepast worden.

Dus begon ik met een sfeerlicht , en al snel volgden er een pompoen, een eikeltje, een hartje en nog een paar kleine sfeerlichtjes.



En tenslotte ben ik ook nog druk in de weer met een kussensloop. Maar dat gaat niet zo snel. Het is een geweldig patroon, maar het garen is nogal dik (Yarn & Colors Epic) en als ik te lang haak gaan mijn handen pijn doen. Vervelend, maar door dat dikke garen ziet het er wel super uit dus nog even doorbijten 😉!


You May Also Like

0 message(s)