Haak mandje

- september 16, 2017


En het is af, het zoete haakwerkje! (eigenlijk al een paar weken maar was helemaal vergeten deze blogpost te publiceren) .
Wat toch heerlijk om naar te kijken, die vrolijke kleurtjes!

Achteraf was het iets minder simpel dan ik dacht, maar dat lag meer aan mijzelf dan aan het patroon want voor de afwerking week ik er nogal van af. Maar dat is nou juist waar ik zo van kan genieten, mijn fantasie op de loop laten 😉.


Oh en ik haakte hem ook iets hoger dan het origineel zodat ook de wat grotere bollen en haakwerkjes erin passen.

De bloemetjes en de blaadjes zijn een beetje van internet en een beetje van mijzelf.....



Op de bodem legde ik karton. Voor de stevigheid maar ook zodat schaar en haaknaald niet door de bodem heen kunnen prikken.


En inmiddels is hij al in gebruik. Het eerste haakwerkje ligt er in!

You May Also Like

0 message(s)