DIY cameratas

- oktober 10, 2016

Het lijkt er op dat mijn creativiteit op een laag pitje staat. En dat is ook zo.
Maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets gedaan heb.


Mijn aandacht gaat alleen uit naar heel andere dingen op dit moment. Dingen die betrekking hebben op mijn nieuwe DSRL camera. En daar kan je over lezen op mijn fotografie blog.
Toch wilde ik deze creatie ook even hier laten zien. Gewoon, omdat ik er zelf zo ontzettend blij mee ben :D


Blij omdat het me honderden euro's heeft bespaard.
Want voor een beetje een leuke, ruime cameratas betaal je al snel 300 euro. En dat heb ik er toch echt niet voor over.
Met deze binnen-tas tover je je handtas in een handomdraai om tot een stevige cameratas, voor een heel klein prijsje. En gebruik je net als ik restmateriaal voor de vulling dan zijn de kosten helemaal te verwaarlozen ;)

Op mijn fotografie blog kun je lezen hoe deze cameratas tot stand kwam, maar je kan er ook nog een aantal andere DIY's vinden.

You May Also Like

0 message(s)