Hortensia krans

- september 10, 2016

Door het enorme wisselvallige weer van de laatste tijd; het ene moment heet en het andere moment hoosbuien, staat mijn hortensia er niet zo mooi bij.
Hij zat vol met prachtige bloemen, maar aan de zonzijde zijn ze ontzettend lelijk geworden. Ze lijken wel verbrand.


Alleen de schaduwkant heeft nog bloemen die gebruikt kunnen worden voor het drogen en om kransen van te maken.
Omdat het weer elk moment weer om kan slaan  ben ik daar deze week maar snel mee aan de slag gegaan, voordat de rest ook onbruikbaar is.


Alles wat ik gebruikt heb komt uit eigen tuin: buxus, klimop, hortensia en boeren hortensia.
Simpele 'ingrediënten', snel gemaakt, maar een ontzettend leuk resultaat!

De foto's van de krans en hortensia heb ik gemaakt met mijn nieuwe spiegelreflexcamera en behalve het bijsnijden van de foto's is er geen foto-shop aan te pas gekomen.
Hij maakt echt prachtige foto's!

Het is mijn 1e spiegelreflexcamera en ik heb er dus weer een hobby bij. Mochten jullie mij missen op deze blog, dan kunnen jullie mij waarschijnlijk vinden op mijn fotoblog: Captured in a Lens.

Alweer een nieuwe blog Alma??
Ja 
Voor mij zijn hobby's onlosmakelijk verbonden met een blog en ik kon het dan ook niet laten 

You May Also Like

2 message(s)