2 Portemonneetjes

- augustus 26, 2016

Ik had natuurlijk meer dan 1 portemonnee sluiting bij de Action gekocht en omdat het zo leuk is om te doen haakte ik na de bril-etui nog twee portemonneetjes. Het zijn van die eenvoudige haakprojectjes die toch een leuk resultaat geven.


Ik gebruikte hetzelfde aantal steken als voor het etui maar eindigde veel eerder en op de roze haakte ik een klaproos.
Ik had hem al eens eerder gehaakt voor de key-cords (hier vind je ook de link naar het patroontje). Het is één van mijn favoriete bloemen en hij ziet er gehaakt ontzettend leuk uit.


Het uiltje heb ik  iets aangepast anders werd hij te groot voor het portemonneetje. In plaats van twee cirkels in stokjes heb ik halve stokjes gehaakt en de rest volgens patroon.
De kleurencombinatie is uit nood geboren. Mijn idee was om de basis van jade te maken en ik gokte erop dat ik er nog genoeg van had. Maar ik gokte verkeerd en had geen zin om het al gehaakte uit te halen dus moest ik iets anders verzinnen.
Ook al is het niet helemaal zoals ik voor ogen had, hij is toch leuk geworden!



You May Also Like

2 message(s)