Scheepjes Cal update

- juni 13, 2016

We zijn inmiddels al weer 3 weken verder en ik haak er nog steeds lustig op los, maar ondanks dat loop ik weer achter.


Ik was niet de enige die op het lapje van week 7, het hartje, zat te wachten en ik slaakte een kreetje van blijdschap toen ik zag dat we hem mochten gaan haken, maar het is ook het lapje waardoor ik achterop geraakt ben.

Bij de 1e ging het al mis.
Meten is weten en dat heb ik echt regelmatig gedaan, maar toch bleek mijn lapje aan het einde te klein. Aangezien ik geen zin heb om steeds met haaknaalden te switchen heb ik een extra steek gehaakt + een extra toer beneden en boven het hartje en zie hier, perfect!
Geen last van ingeklapte bobbels (nooit geweten dat dat kan maar er schijnen veel mensen last van te hebben met dit lapje) en mooie strakke hartjes.

Week 6 maakte mij helemaal happy!
Een snelle, makkelijke steek die ook nog eens een mooi resultaat geeft. Ik had hem nog nooit gehaakt, afgezien van een keer een stukje proberen omdat ik nieuwsgierig was hoe het werkte ;). Ik weet zeker dat ik in de toekomst een keer een deken oid met deze steek ga maken!



Voordat ik verder kan gaan met week 8 moet ik eerst nog 3 hartjes haken van de 2e CAL deken en 4 Willow Squares van deken no. 3.
Ik hoef me dus niet te vervelen.....


You May Also Like

0 message(s)