Genieten....

- juni 11, 2016

Al heel lang wilde ik graag 2 zuilen van steigerhout op mijn terras.
Natuurlijk had ik ze zelf kunnen maken [ik ben wel redelijk handig met hamer en zaag] maar ik vind het ook wel eens leuk als iemand iets voor mij maakt ;)

Gelukkig heb ik een lieve schoonzoon die dat wel voor mij wilde doen en deze week  kwam hij ze brengen.
Ze zijn een beetje groter uitgevallen dan ik in gedachten had en mijn plan om ze naast elkaar te zetten met dezelfde potten en planten erop viel daardoor een beetje in het water, maar nu ze gestyled zijn en ieder hun eigen plekje hebben vind ik het helemaal super!



Hier kan ik echt enorm van genieten!!
Dat het nog maar lang mooi weer mag blijven!!

Eind vorige week konden onze koeien ook eindelijk naar buiten, een moment waar ik elk jaar weer naar uit kijk!
Door het koude, natte voorjaar schoven alle werkzaamheden op het land een beetje op en daardoor werd het bijna een maand later dan normaal.
Het is altijd genieten om te zien met hoeveel plezier ze weer naar buiten gaan en elk jaar maak ik er een filmpje van
Kijk ze rennen en springen.....:) [het geluid kun je beter uit zetten want de wind zorgt voor enorm veel kabaal].


You May Also Like

0 message(s)